Scrapordning

Jag har alla foton organiserade i tidsordning och gör likadant med LO. LO med bilder från olika tider hamnar där de passar bäst tidsmässigt - kanske på det datum jag gjorde LOn?

Däremot scrappar jag bilderna i vilken ordning jag vill, och sätter varje LO-sida i sin egen plastficka i albumen. När jag använt alla foton från en period går jag igenom och sätter ihop så jag har två sidor i varje plastficka (fram- och baksida).

När jag tittar på bilder är jag inte så intresserad av min konstnärliga utveckling utan mer av bilderna och minnena från en viss tid. Mig gör det inget att det för t.ex. år 2003 blir en blandning av sidor scrappade mellan 2003 och t.ex. 2010 (om det är då jag blir färdig ...). Att stilen och materialet varierar tycker jag är en del av charmen.

Hur tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0