Livstecken

Hej i sommarvädret!

Väldigt blandat sol och regn i sommar; igår var väl en rätt typisk dag med ösregn på dagen och jättefint på kvällen. Vi har just haft två veckor ledigt som ägnats åt köksrenovering och besök av släkten. Sista gästen kom på middag i går kväll (min farmor, 89 år ung, och min faster) och nu känner jag mig ledig trots att jag är tillbaka på jobbet. Det är lustigt hur stressigt det är med gäster fast det är nära familj och man borde vara helt avslappnad.

Det har blivit en hel del scrapbooking trots allt i sommar. Jag har gjort 6 uppslag till vårt Australien-album med hjälp av ett kit från Club Scrap "Down to Earth". Jag följde helt enkelt anvisningarna som hörde till kitet (ingen egen kreativitet här inte!) och det blev hur bra som helst. Nu har jag beställt ett likadant kit till och så småningom kan mitt första album i 12x12 format bli färdigt. Bild kommer nån gång i framtiden när jag har tid att fotografera av sidorna.

Det var allt från mig denna gången. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0