Nobelpristagarutmaning 2009

Jag har bestämt mig för att hänga på Theresans Nobelpristagarutmaning för 2009.

1. Doris Lessing- Läses januari till mars
2. V.S Naipaul - Läses mars till maj
3. Elfriede Jelinek - Läses maj till augusti
4. Toni Morrison- Läses augusti till oktober
5. Imre Kertész - Läses oktober till december

Jag var inte med förra året, så för att öka svårighetsgraden ska jag försöka att även hinna med förra årets lista:

1. Selma Lagerlöf - Läses januari till mars
2. Pär Lagerkvist - Läses mars till maj
3. John Steinbeck - Läses maj till augusti
4. William Golding - Läses augusti till oktober
5. J.M Coetzee - Läses oktober till december

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0