Summering av maj 2007

Nu när vi är tillbaka från Hawaii är det dags att summera maj. Jag har gjort 7 LO på totalt 10 sidor och använt 23 foton. Jag har mest scrappat aktuella foton, men jag hittade även ett page kit jag satte ihop för mer än ett år sedan som jag nu till slut monterat:
image14
Papper och brads från mina samlingar, typsnitt QK Empire Classic.
Mina LO är ofta väldigt rena och sparsamt dekorerade, och det har inte ändrat sig så mycket över åren. 'Ryggbiff'-LOn planerade jag ju för länge sedan och kände inget behov att ändra designen nu.

Ett exempel från denna månaden:
 image15
Allt material Club Scrap Maj 2007 'Simply Beautiful'. Designen är inspirerad av en av exempleldesignerna från Club Scraps ALSB för detta kit. LOn handlar om hur krokusarna mår av att bli krypta på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0